Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Muncul..


hmmm dah setahun lebih aku tinggalkan blog ini...ttiba arini rsa cm nak mulakan balik penulisan @ coretan aku kat sini...setelah lama penyepian aku ni...banyak perkara telah berubah pada diri aku...diantaranye aku skrang dah berada disektor awm. alamdulillah la rezeki di tahun 2010 ni semakin baik bagi aku dan family. selain tu aku bsyukur la coz xkna hantar jauh2, KL ni kira ok lagi la klu nak balik kmpung pun leh guna je jalan darat dah bleh sampai...

Sekarang aku dah punya anak buah yang pertama, hero..anak abg aku yang no 2...sian mak aku lama nak cucu bru skrang dapat...dia dah pun umur 1thun lebih... gambar dia xde la plak dalam pc ofis aku skrg ni...nanti2 la aku upload k... adik aku pun skarng dah mula bekerja.. mungkin xlama lagi nak melangsungkan perkahwinan lak...tp xtau bila la...calon dah ada...hahhaa

harap n impian aku agar kami sekeluarga di permudahkan segala urusan didunia n akhirat..aminnn :)

FOLLOWERS