Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Single Happy?



Datang menjengah difikiran tetiba pulak. Tapi terpulang pada memasing punya kehendak la kan... Sesetengah orang dia lebih suka single sebab lebih bebas. Tak dak sapa nak kongkong. Tapi ada orang dia tak boleh duduk sorang-sorang, dia nak kena ada orang disisi dia. Ada orang yang bagi dia kata-kata semangat selalu...

"kau ingat kau tak ada aku tak boleh happy??" lalalala

Sedar atau Tidak??










Itu kerana kita menganggap dia sebagai sahabat atau rakan kita. Jadi tak salahkan. Do u agree??

Doa Pembuka 12 Pintu





Apa yang diCari....


Selamat Tahun baru kepada semua.....ini adalah kemunculan pertama aku bagi tahun 2011 ni...kejap ada, kejap tak da...mengalahkan biskut chipsmore je. bagi tahun 2010 banyak gak la impian aku yang tak tercapai sebab aku baru mula kerja ditempat baru so bnyak la yang aku nak settlekan. Lagi 4 hari genap la setahun aku bekerja kat KL ni.. tapi aku rasa cam xde apa2 yang dapat aku kecapi. Masih memerlukan azam yang kuat. insyaALLAH bakal meneruskan impian itu ditahun baru ini.

Apa yang dicari?? tajuk en3 aku hr ni.. tak de pepun yang aku cari sbnarnya dalam idup ni...yang penting apa yang datang aku lalui.. walau payah @ perit skli pun hidup mesti diteruskan... walaupun kekdg rasa jatuh...aku gagahi juga seterdaya mampu..yang penting smua itu mendapat keredhaan DIA..

FOLLOWERS