Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Pages

Bowling at Summit BM


Pada 26/1/2009 aku bersma kwn2 aku intan, k.chaq, ana&adik g main bowling kat summit BM......masing2 nk mghilangkn ketensionan masing2...hehehe

Ni aK dGn K.ChQ....diA nI eksYen ja xmaIn puN.....jd Rtu cMot jA kAt Situ...hua..hua..hua;D jgN maReh ek wadEn....

IsH...IsH... tAn nI nK aBik gBar nk jgk diA sruH aK pgaNg bOla tu........Beqat kO tAu x TaN Oiiiii........bTway still cun 2 2 ek.....khik..khik

Mn2 pun still peace k....nO waR2......;P khik..khikk

nI si pNjg (aK *xla tggi mn pun* ) dGn si pNdek (aNa).....aWt la hG rnDh ngat Na....aK sruh hG gyuT kaT pkOk hG xmAu.....kciK2 kn ssah nk cRi bjU.....heheheh


alMak sume cNtrol aYu la plak.....nK anTr mJlh ka ape bdK2 ni....yg sEdiqnYe aK sorG ja mTa 4.......hua..hua..hua;D


MuTiaRa kAta.....tO aLL mY frenZ

"Selemah-lemah manusia ialah orang yg tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yg mensia-siakan sahabat yg telah dicari" ( Saidina Ali)

"Usah tangisi akan perpisahan sebaliknya tangisi akan pertemuan. Tanpa pertemuan, maka tiadalah perpisahan"

"Janganlah kitamemandang rendah erti persahabatan, kerana dalam hidup ini kita tidakmampu melangkah seorang diri tanpa seorang sahabat".


"Sahabat adalah anugerah Tuhan untuk menjaga kita. Rasa hormat tidak selalu membawa kepada persahabatan,tapi jangan pernah menyesal untuk bertemu dengan orang lain tetapi menyesallah jika orang itu menyesal bertemu dengan kamu"


"Teman ketawa bagaikan air di daun keladi walau tercurah tak berkesan. Tapi sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak mungkin kan putus. Bersahabatlah dengan hatimu terlebih dahulu daripada bersahabat dengan orang lain. Musuhmu adalah sahabatmu yang akrab. Persahabatan yang begitu erat punya pengertian yang dalam bagi kita yang menghargainya Tidaklah kita dapat mengenal oranglain melainkan dengan 3 waktu.Tidak dapat diketahui adakan seorang itu pemaaf melainkan ketika dia marah. Tidak dapat dikenal seorang itu berani melainkan pada waktu berjuang. Tidak dapat dikenal sahabat melainkan waktu kesusahan. Dua sahabat yang sejati akan selari dalam apa jua bidang yang diceburi, dan saling memahami antara mereka. Terlalu sukar menjalin persahabatan kerana ia adalah pertautan hati bukan pertautan fikiran, lebih-lebih lagi bukan hubungan kebendaan semata".

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata,renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"































0 Care Me;D:

FOLLOWERS