Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Pages

riNdu BerTandaNg LaGii...(",)(,")


Skli lg ia mnjelma scara tba2...mSa aK sdg mbca email yg brtajuk "mnilai keikhlasan si dia n anda sendri" yG dikrimkn mber aK td... tba2 lak rs windu kat my HYPO ni.....emmm nk jmpa pun xleh coz dia kat selatan,aK kat utara...jumpa tu leh tp lmbat la skit....bjet lbih bru lehh jumpa....klu x colling2 n msg2 je loh...^_^ ...tp oK gak la skurg2nye trhndar la dr bnda2 xelok ni...

HYPO kaT AutosHOw....dGn kreta mBr dia yG msuK btnDing......*.*

Aminnnn.....

Memberi Seseorang Seluruh Cinta Anda Bukanlah Satu Kepastian Yang Mereka Akan Menyintai Anda Kembali! Jangan Harapkan Cinta Sebagai Balasan. Nantikan Sahaja Ia Untuk Mekar Di Dalam Hati Mereka Tapi Sekiranya Ia Tidak, Pastikanlah Ia Terus Mekar Di Dalam Hati Anda.

Kebahagiaan Terletak Kepada Mereka Yang Menangis, Mereka Yang Terluka, Mereka Yang Telah Mencari Dan Mereka Yang Telah Mencuba. Hanya Mereka Yang Boleh Menghargai Kepentingan Manusia Yang Telah Menyentuh Hidup Mereka. Cinta Bermula Dengan Senyuman, Mekar Dengan Ciuman Dan Berakhir Dengan Tangisan. Masa Depan Yang Cerah Sentiasa Berteraskan Kehidupan Yang Lalu Yang Telah Dilupakan. Anda Tidak Boleh Meneruskan Kehidupan Dengan Sempurna Sehingga Anda Melupakan Kegagalan Dan Kekecewaan Masa Silam.

"Cinta yang disemadikan tidak mungkin layu selagi adanya imbas kembali. Hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. Jiwa yang pasrah bertukar haluan selagi esok masih ada. Parut yang lama pastikan sembuh selagi iman terselit didada..."

0 Care Me;D:

FOLLOWERS