Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Pages

Denggi Menyerangggggg

Ppppsssttttttttttttttttt........sebelum melalut panjang, jap aku nak sembur dulu nyamuk2 yang ada sekeliling aku jap... huiiiihhhhh bahaya...bahaya..pppssstttttt....psssssttttttttt.... uhuk..uhuk..

 


Okeh... Sebenarnya bukan aku yang kena denggi tapi sepupu aku....but..but..but...dia satu bilik dengan aku okeh... jadi berkemungkinan aku juga boleh terkena....Ya Allah minta simpang la...

Kesian dia, badan dia panas gila... Mana dengan sakit otot lagi la, kepala lagi... Aku pun turut tak cukup tidur sebab tolong tuamkan kepala dia dan sapukan ubat sakit otot...so semalam aku cuti.

Termasuk harini dah 3 kali dia kena ambil darah, esok kena pergi lagi untuk ambil darah lagi..

Jom kita ambil tahu sikit pasal denggi ni di SINI .....


JOM CEGAH DENGGI!!!!



p/s : Gambar atas ihsan google

1 Care Me;D:

wak pon tgh demamm nihh.,uhUUu

 

FOLLOWERS