Linda Nordin

"Usahlah di renungkan mentari terbenam,ia akan menyakitkan mata, renunglah cahaya bulan,walaupun suram,ia lebih indah & bermakna"

Layannn Mann + Durian Crepe


Selamat pagi semua. Mesti memasing Monday blues harini kan?? hehe Samo la dengan den. Tapi apakan daya tugas halus dijalankan. Cewahhhh macam banyak kerja sangat la tu kan..

Takde pe sangat la yang nak diceritakan, cuma hari sabtu haritu tak ada buat apa, jadi aku dan budak rumah layan la cerita ini, sambil mengunyah Durian Crepe buatan sendiri. tak sempat nak snap la pulak gambarnya... Resepi aku cilok@ambil dari blogger. Rasanya boleh la kot setakat nak makan sendiri. Aku makan 3 ketul, member aku makan 6 ketul...hehe sedap la kot tu.






Cerita yang menyentuh jiwa dan kalbu. walaupun berulang-ulang kali tengok tetap tak jemu Jah ooiii...

Hero yang tampan... i loikeee... 


p/s : gambar hasil bantuan pakcik google

0 Care Me;D:

FOLLOWERS